Translate

duminică, 27 decembrie 2015

Gradina Zoo Viena

Am vizitat de curand, mai precis inainte de Craciun Viena si am avut bucuria de a sta 3 nopti si de a ne plimba putin prin frumosul oras, in care de cele mai multe ori am fost in tranzit.

     


Ne-am rezervat o zi pentru Schonbrunn si Gradina Zoo Schonbrunn si am avut noroc de o zi insorita.

Grădina Zoologică de la Schönbrunn, din Viena este cea mai veche grădină zoologică din lume şi a fost nominalizată deja de patru ori printre cele mai bune grădini zoologice din Europa. Ursuleţii Panda, puii de elefant, dar şi multe alte animale rare sunt puncte de atracţie anual pentru mai mult de două milioane de vizitatori.

Grădina Zoologică din Schönbrunn se numără astăzi printre cele mai moderne şi bine amenajate grădini zoologice ale lumii. Habitatele animalelor sunt amenajate deosebit de generos şi foarte apropiat de mediul natural. Aici trăiesc peste 500 de specii de animale - de la tigrul siberian şi hipopotam până la rinocer. Atracţiile principale sunt Pavilionul pădurii tropicale, parcela întinsă dedicată Americii de Sud şi pavilionul denumit ORANG.erie, noul cămin al orangutanilor din Viena. În primăvara anului 2010 a fost inaugurat traseul tematic „Aventuri în natură". Grădina Zoologică se extinde în fiecare an cu construcţii noi spaţioase şi incinte pentru animale. Cu toate acestea, şarmul istoric al Grădinii Zoologice se păstrează.

Este a treia gradina Zoo vizitata, dupa cea de la Targu Mures si Sibiu, insa nu exista termen de comparatie. Am sa revin cu mare placere de cate ori voi avea ocazia. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu