Translate

duminică, 27 decembrie 2015

Viena inainte de Craciun



Ne-am programat cu ceva timp in urma cateva zile la Viena, inainte de Craciun, pentru a intra mai bine in atmosfera sarbatorii, putin shopping, multa plimbare si amintiri frumoase. Bineinteles ca l-am luat si pe Albert sa il "testam" la un nou drum si ne-am gandit ca cel mai bine ar fi sa plecam noaptea pentru ca el sa isi faca somnul pe masina. Doar ca socoteala de acasa e total alta fata de cea din targ. Am prins si perioada de eruptie a caninilor, somnul a fost aproape lipsa pe tot parcursul drumului si cu vreo 3 opriri pe traseu am ajuns cumva dimineata devreme in Viena.

Eram doar noi si rasaritul de soare treji. O dimineata rece, umeda, cu vand din plin. Nici un ingredient nu ne ajuta sa ne recapatam zambetul decat poste o cafea si un patut pentru odihna....Am cautat o cafenea unde sa ne recapatam puterile, pentru ca la hotel camera nu era gata decat in jurul orei 14.
                                    

Ne-am facut programul pe cele trei zile in functie de starea vremii. Prima zi in care am ajuns a fost pentru acomodare, cazare, vizitarea targului de Craciun (seara), cina. A doua zi se prevestea iarasi ceata, umezeala, vant si am zis sa facem cumparaturi la un centru comercial. A treia zi era cea mai frumoasa, cu soare si temperaturi mai ridicate si am alocat-o vizitarii Gradinii Zoo si a Palatului Schonbrunn

Albert dupa ziua de acomodare s-a purtat de nota 10. Nici nu poti sa ii ceri unui copil usor trecut de 1 an si jumatate sa stea locului, cand se afla in plina dezvoltare, cand curiozitatea e la cote maxime. Dar cu ajutorul bunicilor pot spune ca am avut un mini concediu reusit si un inceput de Craciun de poveste
                                
 
                                       
                                       
                                       

                                       


                                    

                                    
 
 
  
                                     

 Binecunoscutele instalatii si ornamente de Craciun
                                 
                                 
                                 
                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu