Translate

joi, 15 decembrie 2016

Decorațiuni Crăciun DIY

E primul Crăciun in formula completa și abia aștept sa văd reacția copiilor când vom împodobi brăduțul. 
De doua săptămâni am început sa vopsesc figurine cu tema Crăciunului și deși nu credeam ca am sa le dovedesc pana la Crăciun, am reușit. Mi-a luat mult timp pentru ca nu am lucrat constant, datorită copiilor care îmi solicita atenția.
Astăzi am început și finalizat prima mea sticla de vin pe post de element decorativ. Am urmărit in ultima vreme destul de multe fotografii și video-uri pe acest subiect și m-am decis sa îmi fac propria sticla cu propria poveste. A fost un vin alb   consumat la paste carbonara, o sticla uitată in dulap cu scop precis...și azi își are locul in afara dulapului la loc de cinste in așteptarea Crăciunului. Niște sfoara de la tata, nuiaua primită de la Moș Nicolae și figurinele cumparate de aici și vopsite de mine. 
Mi-a plăcut acest proiect și sper sa nu se facă țăndări curând...și poate acest hobby al meu se va transforma cândva in ceva mai serios. Sper sa va încânte și voua ochiul...pentru ca eu îl tot admir de când e gata. 
Pupici și Crăciun fericit
Si pentru ca mama a avut ieri iarasi inspiratie, mi-am permis sa va las si cateva randuri rimate proaspete:
"Ura, ninge ca-n poveste,
Fulgii-s mari si jucausi,
Pe copii ii cheam-afara:
-Haideti, sus, pe derdelus!

Saniile va asteapta,
Si zburati ca fluturasii
Pe zapada adunata,
Hai, sa fiti voi, ingerasii!

Faceti oameni de zapada,
Aproape de derdelus,
Sa va fie-n iarna asta
Prieteni buni, la sanius."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu