Translate

duminică, 4 decembrie 2016

DIY Lumânări

De câte ori e sfârșit de an și iarna bate la usa, prind avânt de crea ceva acasă, și de data aceasta m-am gândit sa reciclez lumânările pe care le aveam prin casa și sa le dau viața intr-o forma nouă. 
Am avut nevoie de:
- un borcan sau alt recipient in care urmează sa fie turnată ceara
- lumânări din resturi avute prin casa
- fitil pentru lumânare de bumbac
- baza pentru fitil (eu am folosit baza de la lumânările pastila)
- esența de vanilie și scorțișoara
- o cratiță
- un reciepient pentru topit ceara
Pasul 1:
Se pune la încălzit o cratiță cu apa
Pasul 2:
Pana fierbe apa se pregătește borcănașul , îl spălam și uscăm. Luăm fitilul de lumânare și îl trecem prin baza pentru fitil. Acesta vine lipit pe fundul borcanului, îl centrați, iar firul de bumbac îl  mențineți drept precum în poza de mai jos:
Pasul 3:
Punem într-un recipient ceara de la lumânările avute prin casa la topit în cratița cu apa care fierbe. 
Pasul 4:
După ce ceara e topită, adăugăm ulei esențial. Eu am făcut două lumânări: cu vanilie și scortisoara. Amestecăm bine să se omogenizeze compoziția, apoi turnăm ceara în borcanul pregătit anterior.
Pasul 5:
Lăsăm conținutul să se răcească. Eu am scos borcanasul afară, pentru că era o temperatură numai bună și așteptăm cu răbdare să se întărească. Când e gata întarită o putem folosi cu drag. 
dată ce ai făcut o lumânare, îți dorești încă una și încă una... aromele pot sa difere in funcție de preferințe. Borcănașele se pot decora în diverse metode, eu am preferat ceva mai simplu.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu