Translate

vineri, 19 aprilie 2013

Smoothie/ shake verde

cosmetice bio

Am dat din greseala spre bucuria mea peste site-ul Ligiei Pop- raw food chef, cautand niste retete de smoothi-uri foarte sanatoase, care detoxifica organismul si nerabdarea m-a facut sa incerc unul verde in care am combinat fructe si frunze verzi.
Secretul unui shake reusit este sa imbini mereu cele cinci gusturi: dulce, sarat, acru, iute si amar. Modalitatea de pregatire este aceeasi la toate retetele. Se pune apa/lapte in blender si se adauga ingredientele, mixandu-le pana la omogenizare. Este indicat sa nu le mixezi mai mult de 2 minute din cauza ca nutrientii nu prea mai raman si se incing si cutitele blender-ului. Pentru a ajuta blenderul, verdeturile si fructele se vor taia in prealabil cu un cutit ceramic.
Ingredientele se blenduiesc pana la omogenizare si daca nu se incadreaza in cele 2 minute, lasati blenderul sa se odihneasca putin si incercati din nou. De aceea este necesar un blender cu o viteza de peste 1.000W, ca sa nu ramana bucati de frunze sau fructe. Smoothie-ul trebuie sa fie fin, precum o inghetata la gust. Nu trebuie sa contina fire de salata nemixate sau alte bucati de fructe, fiindca va deveni greu de baut.

Smoothie de spanac

Ingrediente:


  • 2 maini bune de spanac
  • 1 banana sau miere
  • 3-4 linguri de zeama de lamaie
  • 2 mere
  • cam 2 cani apa
  • cateva frunze de patrunjel




  • 2 comentarii:

    1. Si eu sunt mare amatoare de smoothi-uri :) dar nu am incercat cu spanac pana acuma si nici cu apa. Cred ca dau o fuga pana la piata sa cumpar ceva verdeturi.

      O zi frumoasa!

      RăspundețiȘtergere
    2. Sunt foarte foarte bune si sanatoas si exista foarte multe variante!! Ideea e ca cele care au la baza si verdeturi sunt poate putin neplacute la gust pentru incepatori, insa vitaminele furnizate fac totul. De preferat a se bea pe stomacul gol din cate m-am documentat.
      O zi frumoasa si tie!!!

      RăspundețiȘtergere