Translate

marți, 9 aprilie 2013

Muffins cu ciocolata

3 Suisses - VIP
Acum cateva zile lui Vlad i se facuse pofta de ceva dulce si s-a gandit la muffins. Dupa indelungi cautari de retete care sa contina ingredientele pe care le aveam in bucatarie, m-am oprit asupra uneia care a iesit incredibil de buna. Pe langa faptul ca a fost si foarte simplu de executat, au iesit niste muffins foarte pufosi

Ingrediente:
- 4 oua
- 220 gr de unt moale
- 220 gr de zahar
- 280 gr faina
- 140 de gr bucatele de ciocolata
- 2 plicuri de zahar vanilat
- 4 lingurite de praf de copt
- 4 linguri de lapte (reteta nu prevedea lapte, insa compozitia era prea densa)
- coaja de la o lamaie sau portocala (eu am pus de la portocala)
(Din aceste ingrediente mi-au iesit 17 muffinsi - in functie de forme.)



Cum se fac:
Se pun toate ingredientele (in afara de ciocolata) in mixer si se mixeaza bine.
Se adauga apoi bucatelele de ciocolata si se amesteca usor cu o lingura.
Am pus hartiutele de muffins in tava de teflon.
Am umplut formele cu aproximativ 2 linguri de compozitie, nu mai mult pentru ca vor creste de indata ce se vor coace. Deasupra am mai pus cateva bucatele de ciocolata.

Le-am dat la cuptor (preincalzit) la 180 de grade, pt cca 20 minute.
In orice caz, depinde de cuptor, verificati cu scobitoarea. Daca nu se ia compozitie pe scobitoare sunt facute :)
Intr-adevar sunt cei mai buni muffinsi pe care i-am mancat pana acum!!
Pufosi si aromati, o nebunie!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu