Translate

marți, 30 iulie 2013

Pui la cuptor cu cartofi taranesti

3 Suisses - VIP

O reteta cam calorica insa foarte foarte buna. Am avut de la bunica un pui crescut la tara si de obicei il fac la cuptor cu multe mirodenii. Reteta de cartofi o stiu de la mama si ne place foarte tare. La noi in familie se numesc taranesti sau cartofi cu boia, dar am vazut si alte retete care includeau si bacon sau ardei gras rosu.

Mai intai am pregatit puiul, l-am spalat foarte bine si l-am asezat intr-o tava ceramica, condimentat bine cu sare, piper, boia, usturoi si cimbru. La final am adaugat putina bere.

Ingrediente pentru cartofii taranesti:
- cativa cartofi
- ulei de masline
- o ceapa medie
- boia de ardei dulce
- sare
- piper
- putin patrunjel uscat pentru decor.

1. Cartofii i-am spalat bine si i-am pus la fiert in apa cu sare, cu tot cu coaja.
2. Cand au fiert am strecurat apa si i-am curatat de coaja.
3. I-am dat pe razatoarea mare.
  4. Am calit intr-o tigaie o ceapa medie taiata cubulete cat mai mici peste care am presarat boia de ardei dulce din belsug.
5. Cand ceapa s-a inmuiat am pus peste carofii rasi si i-am amestecat. Peste am mai adaugat ulei de masline, sare, piper si boia (daca doriti sa fie garnitura mai portocalie).

Va doresc pofta buna...noi am avut din plin si fara prea multe remuscari :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu