Translate

joi, 12 iulie 2012

M-am ''apucat'''....de sport

In sfarsit pot sa spun dupa imediat 2 luni de abonament consumat ca m-am ''apucat" de sport. M-am gandit ani intregi cum ar fi sa fac sport aproape zilnic, in mod constant, o viata intreaga....e doar un gand dar sper sa il pun in practica si sa fac din asta un obicei precum spalatul pe dinti, mersul la servici...
Rezultatele incep sa apara, incep sa ma subtiez in anumite zone, sa ma tonific. Ca si greutate sunt cam tot acolo (o medie de 62 kg la 170 cm), cu mici diferente de cateva sute de grame.
Am noroc si de un istructor foarte bun dupa parerea mea- Silvia (http://www.24fit.ro/). Am inceput cu Rebound Ass Super Jump. Mai pe scurt acesta inseamna o ora de sarit pe trambuline, in mod organizat si dupa coregrafie, in care pleci de acolo ca dupa un dus (daca lucrezi constiincios). Si in prezent combin acest Rebound cu Yogalates- o combinatie de pilates cu yoga, unde am descoperit ca sunt varza in ceea ce priveste o pozitie corecta a corpului, respiratie, flexibilitate, elasticitate. Dar muncesc si sper ca macar exercitiile de baza sa le fac corect.
Pentru cand intervine lenea deplasarii pana la sala, o am pe Carmen Bruma in varianta DVD: niste exercitii numai bune pentru facut acasa in fata televizorului. DVD-ul este structurat astefl: incalzire, exercitii pentru 5 zile si streching. Fiecare exercitiu dureaza intre 12-15 min de munca intensa si cate 5 minute incalzire si altele 5 de streching...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu