Translate

miercuri, 13 iulie 2016

Masa infasat Stokke

Pret 900 lei, stare excelentaSE53_detalii
Specificatii tehnice:
  • Masa de infasat transformabila.
  • Fabricata din lemn rezistent.
  • In timp se poate transforma intr-un birou, rafturi, masuta de televizor, etc.
  • Suportul pentru salteluta de infasat este ajustabil pe 2 pozitii in inaltime.
  • 2 compartimente din plastic si 2 cosuri pentru depozitare.
  • Dimensiuni: 67 x 75 x 106 cm.
De un an si 8 luni folosesc aceasta masa de infasat, la care pana acum nu i-am gasit nici un dezavantaj. Inca din ziua achizitionarii mi s-a parut a fi foarte practica si nu m-am inselat deloc.
Avantaje:
  • bebelusul se schimba in pozitie frontala, nu laterala (care este mai greoaie);
  • compartimentele de plastic sunt foarte incapatoare;
  • cele 2 cosuri pentru depozitoare au dimensiuni generoase, se pot folosi pentru diverse lucruri ale copilului. Eu am optat pentru depozitarea scutecelor, servetelelor umede si a hainutelor murdare. De asemenea se pot spala foarte usor la nevoie.
  • salteluta are husa care se poate detasa si spala ori de cate ori este necesar.
  • cele doua bare laterale sunt de asemenea practice pentru asezarea prosoapelor, sau a umeraselor cu hainutele ce urmeaza a fi purtate.
  • gama de culori din cate stiu eu este alb, maro deschis si inchis, practic gasesti o nuanta care sa se asorteze camerei copilului.
  • design placut.
Recomand acest model cu mare drag pentru ca noi ne intelegem de minune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu