Translate

miercuri, 13 iulie 2016

Cadouri inspirate pentru bebelusi

Am dat de curand peste un site foarte bine organizat, cu produse pentru mamici istete si copilasi. M-am oprit de data aceasta asupra unui kit pentru amprente pe panza canvas de la Pearhead pe care il poti gasi aici. Am sa realizez un colaj cu manutele tuturor membrilor familiei si il voi aseza la loc de cinste in casa noastra, ca o frumoasa amintire care va ramane peste ani.
pearhead-kit-pentru-amprente-pe-panza-canvas-blue-700x700
Si pentru ca si la Albert am avut o frumoasa rama foto cu mulajul piciorusului lui, trebuia sa ii achizitionez si lui bebe Patrick ceva similar, asa ca aceasta rama este perfecta pentru ceea ce imi doresc sa realizez. Kit-ul de la adora contine o rama foto de lemn si tot ce e nevoie pentru realizarea facila a mulajului.
Adora - Kit rama foto dubla cu amprenta mulaj manuta sau piciorus-700x700Cei de la krbaby au cam tot ce e nevoie pentru copilasi: hainute din materiale organice, pantofiori pentru primii pasi, patuturi si accesorii, marsupii, carucioare, scaune auto, cosmetice pentru mama si bebe, jucarii si accesorii diverse, apartinand celor mai importante brand-uri nationale si internationale, precum: Chicco, Avent, Medela, Babymoov, Nuna, Bebeconfort, Maxi Cosi, Quinny, Bright Starts, Rubens Barn, Weleda, Earth Friendly Baby, Disney Baby, Huggies si Beaming Baby. Poti arunca un ochi in timpul liber si daca vrei ce e mai frumos si mai practic pentru tine si copilul tau, intra pe site-ul lor, iar daca vrei sa faci un cadou ai gasit locul perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu