Translate

joi, 13 iunie 2013

Salata Caesar- home made

3 Suisses - VIP

Din orice punct as privi-o e delicioasa. De cate ori m-ai intreba la un restaurant ce doresc sa mananc....raspunsul este Salata Cesar. Am facut-o de multe ori acasa, desi cea mai buna am mancat-o la o terasa din Sibiu, Piata Mica. Azi mi-a iesit cel mai bine de pana acum, deoarece mi-a iesit si sosul asa cum il aveam in gand.

Ingrediente:
- salata lollo rosa;
- rosii cherry;
- paine;
- piept de pui;
- masline;
- parmezan- condimente (verdeturi italiene)

1. Se taie pieptul de pui fasii, se condimenteaza si se prajeste in tigaie. Se poate adauga putin vin alb pentru o aroma mai placuta. Cand e gata il scoatem pe o farfurie.
2. Se taie painea in bucatele mici si o prajim in putin ulei de masline si o condimentam cu cimbru si verdeturi italiene. Cand e gata o punem intr-o farfurie.
3. Taiem rosiile cherry in doua.
4. Montam salata pe farfurie cu toate ingredientele de mai sus.
5. Radem parmezan (cat de mult :))


Ingrediente pentru sos:
- smantana;
- zeama de lamaie;
- pasta de anchoa;
- sos Worchestershire;
- mustar Dijon;
- verdeturi italiene.

Am amestecat smantana cu cate putin din fiecare ingredient de mai sus si am amestecat pana a devenit omogen.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu