Translate

vineri, 14 septembrie 2012

Croatia- Brela

 
A 5-a zi de concediu ne-a indrumat pasii catre Brela, o statiune situata pe coasta dalmata cu o plaja de 6 kilometri aflata la poalele unor munti ce ating 1300 m acoperiti total de conifere. Fiecare golfulet al plajei Brela pare o ascunzatoare naturala in care te poti bucura, ferit de priviri indiscrete, atat de soare cat si de umbra pinilor si a brazilor care coboara pana aproape de apa. Simbolul localitatii este o stanca impunatoare, Kamen Brela, ce se ridica din apa de o limpezime rar intalnita.


In lipsa apei, statiunea Brela ar putea aminti mai degraba de o localitate montana. Mixul de apa extrem de clara si munte te face sa nu iti mai doresti sa pleci de acolo. Natura te copleseste: munti inalti, plaje cu pietris, ape limpezi, umbra naturala a pinilor pe plaje...
 
Majoritatea turistilor sunt nemti, italieni, personalul localurilor stiind foarte bine limba germana. Este o statiune mai mult pentru familii si oameni trecuti de prima tinerete, insa am vazut si tineri...ce-i drept, in numar mai mic, lucru care practic nu ne-a deranjat absolut deloc.
 
Preturile sunt destul de acceptabile. Cazarea gasita de noi pe cont propriu si care a fost un apartament cu 2 camere, un balcon, o baie si bucatarie utilata cu de toate ne-a costat 70 euro pe noapte. Este o statiune in care isi poate permite aproape oricine sa mearga, unde preturile sunt in functie de pretentiile fiecaruia.
 
Se pot practica o multitudine de sporturi nautice si se organizeaza multe excursii pe insulele din vecinatatea statiunii...asa ca nu ai cum sa te plictisesti absolut deloc.
 
Este de preferat sa iti cumperi papuci pentru pietre, altfel este cam incomod sa te deplasezi pe plaja si in apa.
 
Am sa las sa vorbeasca imaginile de la sine:










 

  
 Vila Ambasador unde am fost cazati

 
Makarska- staiune din apropiere de Brela



Parasailing- o dorinta devenita realitate. Am stat in aer la aproape 200 m inaltime si timp de 10 minute am putut sa vad de sus intreaga panorama: muuulta apa, munte, verdeata si eu cu ele :)





Am petrecut 5 zile superbe in Brela, sper sa revin peste ceva vreme si nimic sa nu se schimbe...pentru ca totul este perfect.

2 comentarii:

  1. Bani sa ai de transport, distractie sau
    cazare si timp liber... e foarte faina zona...

    RăspundețiȘtergere
  2. Transportul daca il mai imparti cu inca 3 persoane iese f avantajos. A fost locatia unde am cheltuit cel mai putin dintre toate concediile avute

    RăspundețiȘtergere