Translate

miercuri, 14 decembrie 2011

...se apropie Craciunul


Inca putin si se apropie sarbatoarea mea preferata si cea mai asteptata. Craciunul este sarbatoarea luminii, a celor mai multe fapte bune facute in decurs de cateva zile. Toti oamenii incearca sa fie buni si sa se apropie de D-zeu macar printr-o fapta buna...

Astept cu nerabdare sa impodobesc bradutul, al doilea de cand locuiesc la Sibiu, insa primul de cand am o familie. :)... sa impart cadouri celor dragi, sa fac o vizita parintilor si surorii mele si sper si bunicii (pentru ea este primul Craciun fara bunicul, care s-a dus intre ingeri), sa colind...

Sper sa fie un Craciun alb, plin de zapada. Desi este mijlocul lunii decembrie avem temperaturi de toamna si momentan nici o sansa de putina zapada. Sper sa am timp sa ma ocup si de decoratiunile de Craciun, sa imi pun macar putin imaginatia in valoare si amprenta pe cateva lucrusoare care sa imi impodobeasca locuinta si sa o pregateasca de sarbatoare...

...hohoho! Revin dupa 3 saptamani de la Craciun si realizez ca a inceput un an nou si ca am lasat in spate frumoasele sarbatori de iarna. Ca sa imi amintesc cu placere de aceasta perioada am facut bineinteles cateva poze bradutului nostru:





Membrul cel mai tinerel si rasfatat al familiei a fost enervant de apatic la vederea bradutului care i-a ocupat din spatiul de joaca. Bineinteles se vede din fotografie ca nu a vrut nici macar sa faca o poza cu bradutul....obligat fortat doar! Pana in decembrie mai lucram la atitudine si speram sa avem un portret mai vesel :)

Sper ca v-a adus Mosul tot ce va doreati... la mine a fost peste asteptari- se pare ca mi-a citit scrisoarea, sau sa fim seriosi: gandurile!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu